Aplicatia Desktop Gestio pentru saloane

Sistemul vine la pachet cu 3 roluri: administrator, receptionist si angajat. Aplicatia desktop se foloseste in general de catre receptia salonului sau de catre administrator. Interfata ofera o multitudine de functionalitati si module: programari, angajati, clienti, stocuri, rapoarte si setari.

Fiecare modul este atent programat pentru a putea fi scalat pe viitor. Inca de la lansarea proiectului, echipa lucreaza zilnic la imbunatatirea sistemului si la adaugarea de noi functionalitati ceea ce demonstreaza ca sistemul este unul stabil ce poate fi scalat.

Pe langa functionalitatile de baza, sistemul lucreaza singur pentru a genera facturi, trimite notificari push pe aplicatia de mobil sau pentru a sterge automat saloanele inactive din sistem dupa 30 de zile de la expirarea licentei.

Aplicatia de mobil Gestio pentru saloane

Pentru acest proiect s-a dezvoltat aplicatia de mobil ce poate fi utilizata de catre angajatii salonului care isi pot adauga, modifica sau anula programari. Datorita nevoilor diverse de la salon la salon, aplicatia de mobil vine cu cateva setari extra (de securitate) cum ar fi: prevenirea vizualizarii programarilor intre angajati, prevenirea vizualizarii numerelor de telefon ale clientilor, prevenirea anularii programarilor, etc

Soft-ul pentru saloane ajuns numarul 1 in Romania

Inca de la design, s-a luat in calcul ca Gestio va fi un succes. Dupa aproximativ doi ani de activitate ca si start-up, Gestio a devenit cel mai bun soft in cloud din industria beauty si lunar se inscriu in sistem zeci de saloane. Pana in 2021, se preconizeaza ca Gestio sa aiba in sistem peste 1.000 de saloane active.